Het is weer zover!

Het is weer zover! Het S A U N A -seizoen is weer begonnen! Een beetje vroeg dit jaar, maar ja, de herfst is dan ook al vroeg begonnen.

Sinds we in Amsterdam wonen zijn we op zoek naar lekkere sauna’s in de buurt. Maar als je op internet kijkt krijg je er, in de stad, alleen maar van de gay sauna’s uit. Nu maakt mij dat weinig uit maar Erwin moet natuurlijk ook wel op zijn gemak zitten haha.

Dus togen wij gisteren naar Spawelness in Weesp. Van buiten ziet het eruit als een crematorium, maar van binnen is het supermooi. Heel rustig, mooie baden, veel sauna’s, een hammam, een turks stoombad, een sneeuwcabine, helemaal top!

Om elf uur kwam de saunameneer ons uit de hammam plukken want hij wilde zelf graag naar huis. Vrijdag weer?

3 Reacties op “Het is weer zover!

  1. Heerlijk hè… ik ga lang niet zo vaak als ik wel zou willen. Hier in ’t Noorden hebben we De Waterlelie, die is mooi en prettig, en hier vlakbij mij zit een kleintje, heel knus: De Bron. Daar heb ik een tienbadenkaart van gekocht zodat ik daadwerkelijk zou gáán. Maarre… lukt nog steeds niet zo erg…. suf hè?

    P.S. Ik kom hier via Hell.

  2. @ Stien: Leuk dat je even komt kijken! Zeker via Hell: wat een verhaal. Hoeveel kan een mens hebben nietwaar?

  3. jaaaaaaa het is echt herfst! En ik vind dat één van de minst fijne seizoenen! Dussuh, ik stem vóór de sauna én voor een goede na-zomer!

Geef een reactie

