In het harnas

Die Steve Irwin.

Zou hij nou wel of niet zijn eigen dood geregisseerd hebben? Mooier kan je het toch niet hebben, sterven tijdens de opnames voor een nieuw programma. Okee, hij was nog wel wat jong, maar uiteindelijk lag zo’n einde wel in de lijn der verwachting. Als je met die gevaarlijke beesten omgaat, is het natuurlijk vragen om ellende!

6 Reacties op “In het harnas

  1. hoi helene.Ja ik had het gehoord,noemde hem altijd de Martin Gaus der krokodillen,te jong, echter hij speelde ermee dus…..shit happens,toch?
    Ik begin trouwens met een nieuw web-log ik geef je hierbij gelijk de URL en hoop jou zeker daar weer te ontmoeten
    groetjessss Sil

  2. Vond hem toch altijd indrukwekkend en het heeft toch ook wel wat om allah bijv.Tommy Cooper in het harnas te sterven.
    Het ligt er natuurlijk wel weer aan wat voor baan je hebt het is weinig spectaculair om bijv. onder een grijze container terecht te komen.

  3. haha Ik zie me al “onder”de rozenstruiken sterven,bedolven onder de doorns en de blaadjes,nee dan is dit zeker indrukwekkender en jij helene? hihi

  4. Ik? Waarschijnlijk van het goede leven (te lekker eten en drinken) haha!

  5. hmm dat klinkt helemaal niet slecht:”we nemen nu afscheid van onze dierbare,die stierf met het hoofd op het toetje (had ze gelukkig net op)en een margharita in de hand”…proost.

  6. ja, wat een maffe dood… maar ook: sterven tijdens de uitoefening van je hobby (als ik em zag dacht ik nooit aan werken) verschoont blijven van een lang ziekbed… hmz… er is wat voor te zeggen (als je tenminste alles hebt gezegd)

Geef een reactie

