Diamonds are forever

Wat is er toch zo romantisch aan een diamantroof? Zijn het de diamanten, het feit dat er geen gewonden vallen, het zeer hoge Ocean’s 11 gehalte?

Ik mag dat wel, overvallen waarbij geen gewonden vallen. En da’s raar want ik werk bij een bank en ik heb ook wel eens een briefje onder mijn neus gehad met "dit is een overval" in onhandig geschreven blokletters. En daar vind je op dat moment niets romantisch aan, geloof mij maar.

Maar zo’n spectaculaire roof… Jaren en jaren geleden was er een overval op een postkantoor in Amsterdam en de daders vluchtten per speedboot. En de diamantroof op Schiphol. Of toen in Engeland die treinroof met Ronald Biggs. Zouden ze Schiphol nog gaan verfilmen?

3 Reacties op “Diamonds are forever

  1. hmz, als ze Schiphol niet gaan verfilmen kunnen ze altijd nog bij mij een filmpje komen maken over de vermissing van mijn diamanten 😥

  2. Haha, zijn ze nog niet terecht? Wat een drama. Zitten George em Brad er soms achter?

  3. off-topic

    wanneer kom je langs?

Geef een reactie

