Doos

Dit is een verhaal over een doos. En niet zo maar een doos, er kan iets in, er kan iets uit, je kan hem opvouwen en is verkrijgbaar in diverse kleuren. Nieuwsgierig?

Kijk: ik neem altijd (nou ja, meestal en toch zeker drie keer per week) brood mee van huis. Het brood van de sandwichshop op het werk is niet te eten en bovendien zijn gesmeerde boterhammen beter voor ons dan alweer een pistoletje. Dus, om toch een beetje hip te blijven, heb ik een broodtrommel in knaloranje met zilver gekocht. Hij werkt echt perfect. Mijn brood blijft lekker vers èn ik zie er niet uit als een nerd met een boterhamzakje.

Maar, en hier komt het nadeel, als mijn brood op is en de doos zijn werk heeft gedaan, zit ik met een grote doos in mijn kleine kekke tasje. Sil, log vriendin en goede vriendin van mijn broertje (zo goed gezegd, Sil?), had een interessante oplossing op haar website: de Minimize, een opvouwbare broodtrommel! Hij kost geen drol en na gebruik vouw je hem hoplakee op en heeft hij de grootte van een A5 envelop.

Ook hebben? Klik op Minimize en sla je slag!

Minimize

7 Reacties op “Doos

  1. Ik was meteen enthousiast!!!
    maar helaas, deze dozen waren te bestellen tot 7 juni…
    En nu dus niet meer…
    Boehoe…

  2. Dat meen je niet: ik heb er net eentje besteld. Man…

  3. hi log vriendin en zus van mijn vriend haha jawel je kunt ze nog bestellen,ik heb voor de zekerheid ff gebeld en inderdaad antwoord was: jaaaaa ik zei toch dat de site verouderd is maar bestel maar….
    groetjes sil

  4. oh wauw hee… wat een goede uitvinding! En ja, ik ben de nerd met het zakje, maar ik wilde niet de doos met een trommeltje zijn (of het trommeltje met de doos?)

    Goed plan! Ik wacht ff af of het werkt (bij jou… dus ik verwacht dat je me op de hoogte houdt :D)

  5. nu nog de belangrijkste vraag……

    hoeveel gesmeerde broodjes kunnen er in vroeg een hongerig “vriendje” zich af

  6. Okee dan, testverslag volgt zsm!

  7. Ik breek even in in dit leuke logje!!!! Ik ben van de minimize broodtrommels en dacht stuur eens een berichtje terug. De bestellingen zijn allemaal binnen gekomen en in de loop van de week ontvangt iedereen een brief. En spoedig zullen dan de broodtrommels volgen.
    Wil alleen nog even toevoegen dat jullie die trommeltjes echt moeten gaan koesteren. We worden echt zowat platgemaild met alleen maar aanvragen, niet normaal.
    Dus dit berichtje is ook een dank berichtje!!!!!!! Onze dank is erg groot, al die aandacht ineens!!!!! En wat me dan nog rest is jullie heel veel plezier wensen met die trommeltjes.
    Thanks !!!!
    Eefke namens Minimize

Geef een reactie

