Echt heul vroeg

Het zag er allemaal zo leuk uit. Op tijd naar huis van het werk, even langs Maison Riviera om voor schoonmoeder Nel mooie bloemen te halen vanwegen hun 43ste trouwdag. Thuis even omkleden en hop naar Middenmeer rijden.

Helaas bleef ik met mijn hak in de zoom van mijn broek hangen op de trap in de parkeergarage. Vraag me niet hoe het kan maar het kan, geloof mij. Ik kletter dus drie treden naar beneden, sla ondertussen nog even met mijn hoofd tegen de metalen leuning en beland op de grond. Broek vies, maar verder deed alles het nog redelijk. Thuis gekomen zag ik dat ik een lelijke schram op mijn been had en mijn hoofd deed wat pijn maar dat alles is niets onoverkomelijks.

Dus, gisteravond, moest hun kleinzoon Jim nog even worden opgehaald, want die zou bij Nel blijven slapen. Erwin wil hem in de smart gaan halen en komt de kamer weer in. "Je auto start niet". Ik kijken en proberen. En inderdaad, hij bleef op een soort startonderbreker staan. Eindelijk had ik wat aan mijn wegenwachtabonnement! De Wegenwachter arriveerde een uurtje later maar constateerde weer een uurtje later dat hij er niets aan kon doen. Door mijn val was mijn sleutel keihard op de grond terechtgekomen en was waarschijnlijk de electronica overstuur geraakt.

Godzijdank hebben mijn schoonouders twee auto’s dus wij togen in de Citroen Berlingo naar huis. Erwin heeft me vanmorgen naar het werk gebracnt (oeh, 05.40 opstaan…) en vanmiddag wisselt hij, met de reserve sleutel de Berlingo weer voor de smart. En dan maar hopen dat het euvel in de sleutel zat, anders zijn we nog verder van huis…

3 Reacties op “Echt heul vroeg

  1. haha erg he vroeg opstaan,zooooo lekker nog in bed en buiten zo afschuwelijk donker..moest niet mogen

  2. Ah joh, jij bent het gewend 🙂
    en dan ook nog niet goed kunnen slapen. ik heb echt een botoxje nodig haha

  3. sjezus hoe krijg je het voor elkaar vrouw! Brrr.. enge smak heb je gemaakt!

    Fijn dat je het met de auto ff zo op kon lossen!

Geef een reactie

