Kluun is een lul

Na een diepgaand gesprek en 2 flessen chardonnay zijn we eruit: Kluun is gewoon een lul dat hij zijn vrouw hiermee heeft opgezadeld.

(En dat heeft niets met de chardonnay te maken.)

3 Reacties op “Kluun is een lul

  1. eum tjah, ik moet dus zeker meer onderzoek doen (of meer drinken) voordat ik je mening kan delen…

    😀

  2. Ik heb het boekje ook niet gelezen en ga dus af op mijn eigen (voor)oordeel.Lekker ongenuancerd commentaar geven haha!

  3. hi helene
    Ik wilde ff weten of jij je super broodtrommeltje al ontvangen hebt?
    groetjes sil

Geef een reactie

