KA-CHING!!!

Remschijven en -blokken voor vervangen, kachelweerstand vervangen, nieuwe banden achter, bougies vervangen, nieuw brandstoffilter, remvloeistof vernieuwen, sleutel repareren.

Oftewel, haal ik mijn Smart van le garage en ben ik ruim 1000 euro (toink!) lichter. Maar OK, ik koop er ook geen nieewe auto voor.

Smart_garage_1

4 Reacties op “KA-CHING!!!

  1. Wow.
    Gelukkig heb ik niet eens een auto :P. Mijn ouders ook niet. Misschien later.
    Had je hem in de prak gereden dan? Of wassie gewoon versleten?
    Nouja.. mijn kopfoto is in elk geval gratis.
    Zelf na de aanpassing :D!

  2. Heej helene je weet het wel weer positief te benaderen he…:-) maar het is altijd zooooo zonde van het geld (kun je vaak voor op en neer naar Frankrijk b.v) maar je hebt wel gelijk,koop je geen nieuwe voor
    groetjes

  3. En dan blijken het ook nog de gebruikelijke kosten voor een 65.000km beurt te zijn… Nouja, ik ben er in ieder geval voor de eerstkomende tijd weer vanaf!

  4. crisis wat een geld! sught!

Geef een reactie

