Eigenlijk is het zooo simpel…

Percentage vrouwen dat opgewonden raakt van een kus in de hals: 97%.
Percentage mannen dat zijn vrouw of vriendin wel eens in de hals kust: 10%
(bron: www.cijfers.net)

Als ze toch eens wisten dat het zó makkelijk was…

Kus_in_nek

6 Reacties op “Eigenlijk is het zooo simpel…

  1. hahahha, wat een goede cijfers…

    Ik zit nu op mijn werk… volledig zonder enige motivatie. Hij heeft om half 9 gebeld om te zeggen dat hij niet kwam!!!!!!!!!!!!!!
    Baal als een stekker!

  2. Wat een E***L! Maar ben je nu al wel of niet door je proefperiode heen? Je hebt , neem ik aan, toch wel recht op een gesprekje!!!

  3. pff, wist ik al en ja dan is het een makkie

    wat ook helpt, is een weekendje weg. haha

  4. Kijk broertje, weten en doen zijn natuurlijk twee HEEL aparte dingen!

  5. ik heb een contract voor 6mnd afgedwongen omdat ze niet gelijk voor onbep. tijd wilden. Na 4 maanden zouden we evalueren en we zouden dan beslissen of we hierna voor onbep.tijd zouden tekenen.

    Ik heb niet in het 6 mnd contract die 4mnd regeling staan maar wel in de begeleidend schrijven brief…

    Voor mij is het nu wel duidelijk… hij vindt mij een te grote bedreiging en durft de confrontatie nu nog steeds niet aan. Ik ga morgen nog wel ‘gewoon’ naar mijn werk maar denk dat ik heel ziekelijk ben 😉

  6. Of (en dat is volgens mij ook een heel goede mogelijkheid, hoewel erg laks van Baas), hij denkt “Wat zeurt die Jet toch. Ze ziet toch dat we tevreden zijn, waarom moeten we in hemelsnaam er een gesprek over voeren”.

    Succes vandaag!

Geef een reactie

