Nieuwe buren

Heb je het al gehoord? Ik wordt buren met Brad en Angelina. Brangelina heeft een huis gekocht in Amsterdam. Weliswaar in het centrum maar dat moet je ruim zien vind ik (in dit geval dan haha). Ze zijn zelfs al gespot in het huis aan de Leidsegracht. Ik moet toch maar eens mijn favoriete route richting centrum aanpassen.

(Klik op de foto dan kan je het checken. Ze zijn het ECHT!)
Pitt_jolie_3      

(Het blijkt allemaal een stunt (en een goede!) te zijn van Madame Tussaud’s. Wat ze al niet verzinnen om een wassenbeelden museum weer nieuw leven in te blazen.)

Een Reactie op “Nieuwe buren

  1. Jaaaaaaaaaa gefeliciteerd met je nieuwe ‘buren’!!!

    Hahahah ik vond het een mega stunt van Madame T. Dat ze op haar leeftijd nog zo goed kan stunten 😀 Klasse!!!!

Geef een reactie

