Heb ik dat gedaan?

Leuk hoor, dat Google Video. Er staan de meest rare dingen op. Veel sleazy dingen maar ook geinige zoals een hamster in een renwiel en pen trucjes.

Maar DEZE (klik!) vond ik wel heel leuk. Raften op de Zambezi. Dat heb ik in mijn wilde jaren ook gedaan. Ja, als je na lange tijd weer single bent en alleen op vakantie gaat doe je wel es rare dingen haha. Ik was toen wel HEEL ERG stoer, zag ik…

2 Reacties op “Heb ik dat gedaan?

  1. hmz… zit ik met mijn goede gedrag… krijg ik dit:
    Deze video is momenteel niet beschikbaar, probeer het later nog eens….

    zucht…

  2. Hi stoere vrouw 🙂
    Op je avontuur in Afrika ben ik jaloers en dat is een droom die ik zeker nog waar ga maken maarre dat raften…NO THNX = te heftig (een kennis van me ging het 10 jaar geleden ook doen maar moest zonder zijn meisje terugkeren naar Nederland..voorgoed)dus…veel te heftig voor deze oude vrouw :-)ik vind het wel stoer van je !!!

Geef een reactie

