Zinloos geweld

Van de Vliegende Panters:
"Wanneer je je oma van de trap duwt en je bent op haar gesteld
Dan lijkt er mij sprake van zinloos geweld
Maar als rozijnen liggen te wellen
Terwijl ’t recept ‘krenten’ vermeldt
Hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"

Het zal wel aan mij liggen hoor, maar ik vind geweld altijd zinloos, behalve dan in het geval van de rozijnen natuurlijk!

2 Reacties op “Zinloos geweld

  1. Jep!!! Geweld is altijd zinloos… ennnuh, gewelde rozijnen als in: geweld in drank hmz… lekkur, als je daarna maar geen geweldadige dronk over je hebt!

  2. Je hebt gelijk,ik hou alleen maar van geweld in geweldig en de vliegende panters heb ik wel eens gezien en toen vond ik ze wel GEWELDig

Geef een reactie

