Donker

Damn, dat is toch niet normaal. Het is nu nog geen 5 uur en de lichten moeten al aan. Weg is de zomer. De wind giert om het huis (heb je al snel als je op zes hoog woont), de bladeren vallen en hee, ik kan de fontein in de Sloterplas weer zien!

Op zich ben ik wel een jaargetijden-meisje hoor, maar de overgang van T-shirtjes en slippers naar sjaals en laarzen vind ik altijd wel akelig. Gisteravond was het zelfs koud en moest ik sokken aan (getver).

(en nu even een flashback naar Mallorca: Herman is op de radio… Ik wil terug!)

En dat is ook herfst: lekker achter de computer (geen akelig zonlicht meer in mijn beeldscherm), beetje klungelen met films, kopfoto’s, nieuwe muziek. Ellenlange gesprekken via Skype en webcam.

Maar als ik heel heel heel eerlijk ben:
Mallorca_1deze tent (KLIK op het plaatje voor een groter versie) en dan beetje loung-ig maken, niet te duur, wel goede happen, 5 minuten van Mallorca-stad per taxi, heerlijk slenterend over de boulevard een klein kwartiertje. Dealtje maken met de Segway-man (KLIK!) uit het centrum. Da’s eigenlijk wat ik wil. En dat gaat ook gebeuren. Eerst wat unfinished business en dan komt het goed. Bovendien, hé, een meisje moet IETS te dromen hebben!

Een Reactie op “Donker

  1. Ja!!! Wat is het vroeg donker hè… alle tijd voor pepernoten & i-netten… Kaarsjes aan en genieten ennnnnnnnn DROMEN!

    (Keep the dream alive :))

Geef een reactie

