Thai met nasmaak

Gisteren maar weer eens uit eten geweest. Het plan was om naar Chang-I (KLIK!) gaan, een hippe Chinees met veelbelovende gerechten als "Aziatische salade met zeekwal". Helaas was Hélène weer eens te laat met reserveren (hoe dom kan je zijn, donderdag avond + Amsterdam + hippe tent = VOL!) dus ik heb Johannes van Dam maar weer eens geraadpleegd. Krabi Thai (KLIK!) kreeg een erg goede recensie en was niet al te ver weg. En hij had weer gelijk: heerlijk Thais, niet te heet, vriendelijke bediening, goede service: wat wil je nog meer? Nou, dat kan ik je vertellen een decent kopje espresso! Waarschijnlijk omdat het erg stil was in de zaak had meneer Thai het espresso apparaat niet aangezet. En toen het bekende espresso-geluid uitbleef ben ik eens op gaan letten en inderdaad. We kregen dus een fijn zakje Nescafe Espresso, dezelfde koffie die mijn moeder heeft en, sorry mam, da’s GEEN zuivere koffie.

En vanmorgen begon het mij te dagen: Johannes heeft die koffie nooit gehad. Want Johannes kan niet slapen na een espresso na het eten!Ik denk dat hij voortaan maar een tafelgenoot moet meenemen die wel koffie drinkt…

Een Reactie op “Thai met nasmaak

  1. Oh wat heeft Chang-I een mooie website!
    Jammer dattie vol was… goede leer voor de volgende keer!

    Niet te geloven dat je bij Krabi Thai een zákje espresso koffie kreeg!Grr… domper(tje!)

Geef een reactie

