Pap

Vandaag een jaar geleden is mijn vader overleden. Ik ga niet het hele verhaal weer vertellen, dat kunt u vinden in december 2005 en januari 2006 in de Archieven.

Ik mis hem nog iedere dag. Nog steeds als ik een boek koop denk ik: "Deze zou papa ook gelezen willen hebben". Steeds als ik langs Westgaarde rij (waar hij gecremeerd is), zeg ik hem even gedag.

Dag lieve pap, ik hou van je.

Een Reactie op “Pap

  1. Lieve Hélène,

    Met dikke ogen heb ik in chronologische volgorde je logjes over je vader gelezen. Niet dat de volgorde er wat toe deed, het eind was mij al duidelijk.

    Wat is het toch een mega kud ziekte en wat is het snel gegaan bij jouw vader!

    …. ‘hij is niet weg, je kunt hem alleen niet meer zien’….

    Dikke kus!

Geef een reactie

