Zwaar k…

Ik ken haar niet van gezicht. Ik heb haar nog nooit gesproken. We hebben een "draken-ei-strijd "gevoerd die zij glansrijk won, ook al wilde ik dat niet toegeven.Al een tijdje volg ik haar weblog. Ze heeft een voetballende zoon en een andere zoon zie graag zou voetballen maar het niet meer kan. Ze heeft een vrolijk en fijn gezin en een leuk leven.

Dacht ik.

Want vandaag werd ik erg stil toen ik haar log las. En begreep ik maar weer eens te meer dat een weblog alleen maar een afspiegeling van je leven is dat je WILT laten zien, niet hoe het misschien werkelijk is.

http://www.missjeanette.nl/index.php?/archives/185-Verder-gaan.html#trackbacks

MissJ, sterkte!

Een Reactie op “Zwaar k…

Geef een reactie

