Overpeinzing

Het verbaast me iedere keer weer. Dat je zo bij de levens van andere mensen betrokken kan raken via een web-log.

Jetvillapret, MissJ en Puck zijn drie heel verschillende mensen. En misschien zou ik in het dagelijks leven wel nooit vrienden met ze zijn geworden, straal langs ze heen lopen als ik ze tegen zou komen,ik weet het niet. Maar door hun verhalen, de dingen die ze meemaken én door de reacties van hun lezers worden ze heel echt. En doet het me wat als er iets met ze gebeurt, of het nu positief is of negatief. En echt, dat heb ik niet bij iedereen. Deze virtuele vrienden zijn me dierbaar geworden.

2 Reacties op “Overpeinzing

  1. fijn dat je het toch nog goed afsluit 🙂

    want natuurlijk loop je mij niet voorbij in het dagelijks leven

    grin

    En ja, je hebt gelijk… soms betrap ik mezelf er op dat ik op verjaardagen dingen vertel van mensen die ik eigenlijk niet eens ken… leg dat maar eens uit aan een anti-blogger!

  2. Heel herkenbaar! Maar inderdaad, anti-bloggers snappen er nix van!

Geef een reactie

