Dingen waar ik van hou

Alles wat ik leuk vind, varierend van tekeningen of rare briefjes van de jongens tot foto’s en ouwe concertkaartjes wordt bij ons verzameld op "het bord". Het bord is een magneetbord met een enorme chaos: staatsloten waar een prijs op gevallen is maar die we steeds vergeten in te wisselen (no worries, het is nooit meer dan 5 eurootjes…), foto’s, tekeningen, kortingsbonnen, rare plaatjes; kortom alles wat leuk, vreemd of bijzonder is.

De_dijk_08_03_2007En nu hangt er weer iets nieuws bij. Donderdag 8 maart wordt er een nieuwe zaal in muziektempel De Melkweg in Amsterdam geopend. En dat moet natuurlijk gevierd worden. Optredens van verschillende artiesten, de meeste zo alternatief dat ik ze echt niet ken. Maar… onze favo "De Dijk" is er ook bij. Dat werd bestellen en Erwin meedelen dat hij vooral 8 maart ’s avonds vrij moet houden!

Img_0869_1Over verzamelen gesproken: ons fijne moderne appartement is zo modern dat er geen vensterbanken zijn. Dus geen plek voor fotolijstjes en andere fijne dingen die een huis jouw huis maken. Want dat hebben de yuppen van tegenwoordig blijkbaar niet nodig? Ik vond het een gemis en gelukkig vond ik laatst een oplossing: een soort ladder tegen de muur aan met smalle plankjes. Perfect voor foto’s, tijdschriften en boeken die niet weg mogen.

(KlIK op de foto’s voor ons leven haha)

3 Reacties op “Dingen waar ik van hou

  1. ik ben altijd dol op prik/magneetborden! En wat lekker dat jullie naar de Melkweg gaan! Dat zijn nog eens leuke vooruitzichten!

    Je alternatieve juppen vensterbank is erg mooi, handig bedacht!

  2. Ohja, geweldig! Wij hebben een prikbord op het toilet, daar hangt ook allerhande info op. hartstikke leuk vind ik dat!
    Die alternatieve vensterbank vind ik top! Waar heb je dat ding op de kop getikt??
    Grtjs, Peetjuh

  3. @ Peetjuh: De “vensterbank” komt bij Trendhopper vandaan uit de VT wonen collectie. Zelf maken kan natuurlijk ook maar voor ons is dat geen optie. Zijn we te lui voor haha!

Geef een reactie

