Komediant

Dscn6293_5 Joep is vorige week op vakantie geweest naar een all-inclusive resort met buitenspeelplaats in Amsterdam Oost. En vandaagging ik hem ophalen. Ik verwachtte een blije uitgeruste kater,moegespeeld en lekker gebruind met een adresboek vol met e-mailadressen van nieuwe vrienden. Mooi niet. Meneer had de hele weekknorrig onder een doos gezeten. Meneer lustte opeens niet meer debrokjes die hij thuis altijd met smaak opeet. Meneer sloeg zelfs hetmeisje dat hem altijd verzorgde omdat ze hem aan mij wilde geven.

Op de terugweg in de auto alleen maar schreeuwen en heel hard aan hetdeurtje van zijn draagbox plukken. Poeh, ik was blij dat ik thuis was.En hij ook! Meteen zo overdreven blij de kamer in rennen en hopla, debrokjes die hij daar ECHT NIET wegkreeg waren in een oogwenkverslonden.
Komediant…

(Maar hij weet nog niet dat hij in juni weer het bokje is haha!)

2 Reacties op “Komediant

  1. ik ken het,

    ben ook met een boek bezig en is te leuk om snel uit te lezen.
    al is het soms wel moeilijk, helaas niet mee naar huis meegenomen maar ook wel goed.
    kan ik volgend weekend er weer op verheugen.
    groetjes Robin
    en spreek je vrijdag X

  2. oh wat erg zo’n sjaggo kater waar je geen goed bij kan doen!

    Wel stoer dat hij zo fanatiek aan het deurtje zat te plukken!

Geef een reactie

