Jeugdsentiment

"Q&Q uuhuuhuu uuhuuhuuhuu uu huu"

Weet u het nog? En weet u ook dat kinderen tegenwoordig naar series/clips kijken met moord en doodslag, met kinderen die "fuck you" zeggen tegen hun ouders en naar alles en iedereen met middelvingers zwaaien?

Wij hebben de jongens helemaal om. Het concept "vervolgserie" kennen ze niet. Dat je een week moet wachten op het vervolg. Dat je vervolgens, als DE dag weer was aangebroken je vol spanning voor de tv zat want aflevering 4 kwam. We hebben ze hele spannende verhalen vertelt over Q&Q. Dat niet iedereen uit de klas daar naar mocht kijken. Dat het berespannend was met een enge foto.

Dus heb ik de DVD van Q&Q besteld. En iedere keer dat ze hier zijn, kijken we ’s morgens in bed een  aflevering. Met koffie voor ons, melk voor hun en beschuiten en kruimels in bed voor ons allemaal. En echt: ondanks dat het zo gedateerd is als de pest ("kijk jongens, vroeger zag een telefoon er zo uit") vinden ze het rete-spannend. En hebben ze nog nooit een serie gezien met zulke nette kinderen haha.

QqEn vervolgens worden wij stapelgek, omdat zij, net als wij in die tijd, het zeer irritante liedje NIET uit hun hoofd krijgen…

"Q&Q uuhuuhuu uuhuuhuuhuu uu huu"

3 Reacties op “Jeugdsentiment

  1. jaaaaa Q & Q, goh dat vond ik echt bere eng. Mijn zussen mochten het kijken en bij hoge uitzondering mocht ik ook blijven zitten, als jongste telg. Maar ik heb toen nooit gezegd dat ik er niet van slapen kon, hahaha, ik heb wel eens een stukje terug gezien en wat viel het tegen!

    Maar het is wel echt jeugdsentiment!

    Veel plezier met deze leuke actie!

  2. als je alles gezien hebt, wil ik de dvd wel lenen van je.
    ( branden mag ook)
    dit is echt jeugd sentiment

  3. aha,je kan niet meer op mijn log komen! Grrrr, ongezellig ennuh je mist veul!

    Toch maar weer wat vroeger naar je werk 🙂

Geef een reactie

