Murphy’s Law

Je staat altijd in de verkeerde rij bij het postkantoor;
Je koopt een hele hippe regenjas en het houdt op met regenen;
Je denkt dat je nog wel even naar de wc kan voor dat belangrijke telefoontje komt;
Je hebt een dag vrij genomen om naar het strand te gaan maar het begint te hozen…

Smart_cabrio_1U begrijpt zeker wel waar ik naar toe wil:
het wordt nog lang geen zomer… Smiley

(mooi is ie hè?)

4 Reacties op “Murphy’s Law

  1. Nieuwe bolide aangeschaft, zus? Wanneer komt ie? Welke kleur is ie?
    Je, zucht ik moet de kattebak alweer verschonen want Murphy vindt het ook wel makkelijk, hoef ie niet naar buiten, zuster.

  2. Haha, het is gewoon een luie donder!

    En inderdaad, een nieuwe bolide. Voor m’n oude kan ik nu nog een mooie inruilprijs krijgen. En dan over 2 weken deze verse, uit 2005, 28.000 op de teller, met zonder dak en in de kleur zoals hierboven. En verwarmde spiegels: wow! Wat zal ik lekker gaan cruisen van de zomer!

  3. ik voel aan alles al lente… dus voor je het weet rij jij met je kappie open!

    Hij is vet mooi!

  4. Ahhh HEERLIJK! LENTE! lamaarkomen!
    Stoer karretje hoor!
    😉

Geef een reactie

