Jeugdsentiment – 2

Zondagmorgen ging het helemaal mis met ons voornemen om maar 2 afleveringen van Q&Q te kijken. Aflevering 4 eindigde dat Wilbur de deur open deed en de "enge man" daar stond… Het was gewoon onmogelijk om niet nog een aflevering te kijken, de spanning was te snijden! Aflevering 5 eindigde gelukkig zonder cliffhanger, dus nu is het wachten tot de jongens er weer zijn.

Toch is het raar om zo’n serie te kijken. Ouderwetse draaitelefoons ("Ja", zegt Quinten, ""die heb ik ook wel eens gezien!) en andere dingen die wij zelf al eeuwen niet gezien hebben. Ik was ook heel cool in die tijd, zag ik: Wilbur heeft een t-shirtje aan dat ik ook had! De jongens vonden dit overigens een minder cool gegeven, zucht…

En je merkt het verschil: er is heel veel dialoog in Q&Q en je merkt dat de kids (in ieder geval onze) daar heel snel door afgeleid zijn.

Anyway: 25 maart gaan we verder met aflevering 6!

Een Reactie op “Jeugdsentiment – 2

  1. hahaha een clifhanger of niet, je moet wel gewoon je aan de afspraken houden hè…

    Goh, ik wist het nog wel hoor, hoe erg het was om een week op de volgende aflevering te wachten!

Geef een reactie

