Breinbrekers

Onze nieuwste verslaving en uitdaging, breinbrekers:

Balletjes_spel    Rush_hour  14042007008_2

Iemand hier al bekend mee?

Gemene akelige spellen die je hersens doen kraken en die je niet meer weg kan leggen. En prima om de X Box jeugd achter de computer weg te krijgen (sprak zij oubollig haha). Afgelopen zaterdag hadden we de verjaardag van neefje Roman, vanwege het uitstekende weer in het Vondelpark. Wij verrasten hem met een verrekijker (kan je niet vroeg genoeg mee beginnen dacht ik zo). En voor onszelf hadden we in de speelgoedwinkel het balletjesspel gevonden.

Neef Dean beet zich er meteen in vast. En loste de eerste op, en detweede, smeet vertwijfeld de derde keer het spel in een hoek. Pakte hettoch weer op en ging verder. Mooi om te zien. Al eerder kochten we Rush Hour. Op het speelbord autootjes opstellen en deze zo verschuiven dat het rode autootje het veld kan afrijden. Klinkt simpel maar is het zeker niet.

4 Reacties op “Breinbrekers

  1. Volgens mij is dat nix voor mij, al moet ik zeggen dat ik het niet geprobeerd heb…
    Grtjs, Peetjuh

  2. isse simpel

    doe jij nog iets met je verjaardag??

  3. Nèèèh, ik denk het niet. Erwin gaat vrijdagavond de jongens halen en ik deel raketjes en Magnums uit op mijn werk. Da’s het wel zo’n beetje denk ik.

  4. jaaaaaaaaa spelletjes! Super leuk!

Geef een reactie

