Angstaanjagend stil

Apart… zeer apart. Ik heb toch gisteren een duidelijke log geplaatst over de Ontlurkingsweek. Zeker 33 personen hebben ingelogd en hebben in totaal ongeveer 60 keer mijn log bekeken. En al die 33 mensen hebben echt wel het stukje over de Ontlurkingsweek gelezen. Dat kan niet missen. En al die 33 mensen blijven dus fijn lurken in plaats van zich een keertje bekend te maken.

ZEG HET!
WIE ZIJN DIE MENSEN DIE FIJN MET MIJN LEVEN MEELEZEN?
WIE ZIJN JULLIE?

4 Reacties op “Angstaanjagend stil

  1. joehoe… ikkuh! 😀

  2. It’s mieeeeeeeeeeeeeeeee 😉

  3. Dank u dank u, maar van jullie wist ik het natuurlijk al. Maar al die andere lezers…Het maakt me eigenlijk helemaal niets uit natuurlijk, maar het is toch frappant. Zou het een soort agorafobie maar niet op plein- maar op www-niveau zijn?

  4. Ik ben ’n lurker maar reageer ook regelmatig, zeg maar 80/20%, sorry maar ik neem dit stukje dus wel ff over. Ik kan me niet vooorstellen dat ik geen lurkers heb!
    greetz van je zuster

Geef een reactie

