Uit

Verslonden heb ik het. Ik denk dat ik er maximaal 5 dagen over gedaan heb waarvan ik twee dagen ook nog gewerkt heb. "De eeuw van mijn vader" van Geert Mak, een pil van ruim 600 bladzijden. En eindelik weer een boek met plaatjes haha. Het is een mix van een familiegeschiedenis en historische feiten. Zo interessant, zo pakkend, zo mooi beschreven. En terwijl ik toch mijn hele schoolleven Geschiedenis heb gevolgd, er zijn zoveel feiten die je niet weet en niet leert op school. Heel veel gebeurtenissen uit de Nederlandse geschiedenis van de laatste eeuw worden duidelijk.

Weer zo’n boek waar je even stil van bent als het uit is.

Een Reactie op “Uit

  1. ik draai er al een tijdje omheen, de kritici die het gelezen hebben zijn allemaal razend enthousiast… en jij nu ook…

    piew, ik hoop op veel vrije tijd… later…

Geef een reactie

