Die tijd van het jaar

StressHet is weer die tijd van het jaar: conferentie tijd. Dat betekent dat er de komende week weing gelogd en heel veel gewerkt gaat worden, mijn irritatie grens tegen dinsdag aan wel bereikt is en de stress levels door het dak schieten. Mijn slapeloosheid zal vervelende vormen aannemen en ik zal vaak ’s nachts wakker schrikken om snel iets om een papiertje te schrijven zodat ik het niet vergeet.

Maar er zijn ook leuke kanten: zoals een top-of-the-bill strandfeest organiseren. Vorig jaar zaten de raad van bestuurleden van ABN AMRO gemoedelijk met de voeten in het zand en een vette chardonnay in de hand. Dan weet je dat je het goed hebt gedaan. En natuurlijk het schema in elkaar zetten, 40 bedrijven, 123 klanten, dat zijn ruim 400 meetings. Je zit aan het eind van de dag met computer ogen, maar het is zo leuk om Fortis een meeting met een hedgefund te geven (u weet wel, dat soort lui die de aanstichting waren van al die ellende nu bij De Bank). En TNT een 20-minuten meeting te geven met een hedgefund: ze komen toch maar alleen een brief inleveren haha. Hmpf, misschien moet je hier iets meer voor in de materie zitten maar hé, een beetje beroepsdeformatie mag toch?

BlauwemarlijnDus, tot later. Ik ga u zeker vertellen hoe het was en ik mag u toch zeker niet de foto’s onthouden van de zwaardvis die op het strand naast de BBQ gehangen wordt. Zoiets als hiernaast dus, maar dan wel met een haak door zijn neus…

3 Reacties op “Die tijd van het jaar

  1. brr… die enorme vis met een haak in z’n neus spreekt mij niet zo aan…
    Met de voetjes in het zand met een wijntje erbij wel!
    Hef fun!

  2. Sterkte Sis, maar je weet dat het je ook dit keer weer gaat lukken, zeker met je lief die je onvoorwaardelijk steunt, succes en tot zaterdag.

  3. ha! lees ik lekker andersom 🙂 en weet ik (bijna) alles!

Geef een reactie

