Ergens in Ilpendam…

Dscn6816En dan vraag je je toch af, is dit het huisnummer of bedoelen ze toch de cupmaat?

3 Reacties op “Ergens in Ilpendam…

  1. Eugenie de Meijer

    Hallo Helene,

    Zo’n 23 jaar geleden heb ik een aquarel gekocht van een helene van loon toen ik op het sarphatipark ging wonen.
    Omdat ik nu toevallig “blauw aan de wal” google zie ik deze voor mij bekende naam, heb de aquarel nog altijd hangen.
    ben gewoon benieuwd of jij dat bent???

    Groet Eugenie

  2. Hi Eugenie,

    Wat leuk zeg! Maar nee, 23 jaar geleden was ik 18 en zeker niet zo creatief. Mijn opa was wel kunstschilder maar die heeft dat talent mee zijn graf ingenomen denk ik!

    Bedankt voor je reactie!

    Groet,
    Helene

  3. woehaa je mag alleen binnen met de juiste cupmaat!

Geef een reactie

