Bloemen op Vaderdag

17062007Vandaag was het Vaderdag. De mannen hadden weer vreselijk uitgepakt. Quinten had een tafeltje gemaakt, met tafelkleed waarop Erwin zijn glas kan neerzetten en Levi een tekening met tekst en heel veel hartjes. Mooi zelfgemaakt dus, en daar houden we van!

En in plaats van lui Vaderdag te vieren besloot Erwin mij te verrassen met het behangen van onze, na twee jaar, nog steeds uit Ytong-blokken bestaande muur. We hebben nogal een strijd gehad om deze muur. Ik wilde graag een werelkaart, maar aangezien de wereldkaart die ik mooi vond, te groot was en Nieuw Zeeland of Alaska ingekort moesten worden, was dit geen optie voor Erwin. Dan maar fotobehang en na wat surfen over het WWW kwamen uit op een muurvullende orchidee. Aan die kant van de kamer hangen verder geen schilderijen, dus iets druks kon best. Vond ik. Maar ik kneep hem wel. Wat als het te groot, te overdadig, te aanwezig zou zijn?

Nou ja, oordeel zelf. Ik vind het prachtig geworden!
Dscn6843Dscn6845Dscn6850

3 Reacties op “Bloemen op Vaderdag

  1. jaaa prachtig is je muur geworden! Wij hebben op de zaak ook orchidee (zwart) en ik zat zelf nogal verliefd te staren naar de zebra (hangt in een vergaderzaal)…

    Maar nee, ik zou geen giraffe willen hoor! Ik twijfel nog over de paardenpluisbloem voor achter mijn bed (ik heb nog niet veel aan mijn slaapkamer gedaan)

    Fijne dag!

  2. Die pluis is inderdaad ook mooi. Ik vond die wekker ook gaaf voor in de slaapkamer. Helaas zag ik die pas toen de muren al gespoten en groen geschilderd waren 😦

  3. Ik kom hier even via jet kijken en zag een eindje naar onderen je oproep om te ontlurken. Nou is dit mijn eerste bezoek hier, maar ik vind reageren de moeite waard omdat dit een prachtig weblog is.

    En de orchidee is fantastisch.

Geef een reactie

