George Michael in de ArenA

Wow…

(en dan volgt een hele tijd niets…)

En dan nog eens: Wow! Wat was het super gisteravond bij George Michael. Ingeklemd tussen Jeroen Kijk In de Vegte (DJ bij CAZ) en zijn entourage stonden Erwin en ik te glimmen van blijdschap. Wat een feest, wat een stem en wat had hij er een zin in.

Van te voren was ik een beetje bang dat het een beetje de sfeer van een verplicht nummer zou worden maar niets was minder waar. George kwam rustig op gang en toen hij Everything She Wants erin knalde veranderde de Amsterdam ArenA in een kolkende massa van zingende en dansende mensen. Alle toppers passeerden de revue en pas rond half twaalf hield George het voor gezien. Na nog wat fijne toegiften en een massaal gezongen Happy Birthday (want hij was de dag ervoor jarig geweest), eindigde hij met de klassieker Careless Whisper.

Het enige wat wij naderhand tegen elkaar konden zeggen, met big smiles op het gezicht en hele blije ogen: wat was het Amazing!

Img_2160Img_2170Img_2175

Img_2117 Img_2144 Img_2120

(En toen ik even naar achteren stapte en dacht dat ik op een bekertje trapte, schopte ik een beetje naar achteren. Helaas, het was de voet van een meneer. Dus ik draai me om en bied mijn excuses aan: "Sorry, ik dacht dat u een bekertje was…" En ik ongeveer een halve meter naar boven moet kijken om hem aan te kijken. Zegt hij: "Nou, dan toch zeker een longdrinkglas". Relaxed publiek hoor daar in die ArenA.)

5 Reacties op “George Michael in de ArenA

  1. Leuke foto’s heb je er nog meer?
    Groetjes
    Frank & Cheryl

  2. Ah! Je hebt genoten dus! Lekker!

    Eh, “al die kastjes” staan op marktplaats… voor de liefhebber 😉

  3. Zo beter Frank? Bedankt nog voor het gezelschap, ik vond het enorm gezellig!

  4. kben zeeeeer jaloers

  5. Wij stonden dit keer lekker vooraan en dat is wel ontzettend wijs. Alleen hadden geen fototoestel meegenomen hoe stom kun je zijn
    gelukkig heb jij mooie foto’s gemaakt. wij zijn nog steeds aan het nagenieten geen stem meer het was waanzinnig, top!!! bedankt

Geef een reactie

