Relaxed 1ste weekje

Even de week in vogelvlucht: woensdag was Quinten was jarig en kreeg hij een nieuwe fiets. Apetrots was-ie en moest natuurlijk meteen, tussen de buien door, even gaan slippen. Met bemodderde velgen kwam hij weer boven. Mooi, zo hoort dat als je blij bent met je fiets. Het feestje volgt nog, zodra we alle neefjes en nichtjes bij elkaar kunnen krijgen, maar als voorproefje gingen we alvast eten bij Margharita.

Verder hebben de mannen nieuwe zwembroeken gekregen. Niet van die ouderwetse ballenknijpers, maar coole lange surfbroeken. Ze zijn er zo blij mee dat ze al drie nachten in hun zwembroek slapen!

En Levi had eee date met juf Helma. Juf Helma is vaak in Amsteram en Levi had al vaker laten weten dat hij dan wel even iets met haar wilde gaan drinken. Woensdagavond werd hij gebeld en maakten we meteen een afspraak voor de volgende dag in het Vondelpark. Extra speciaal want van deze juf gaat hij geen les meer krijgen. Na de zomer gaan de mannen namelijk naar een nieuwe school.

En leuk voor u en zeker voor mij: alle foto’s worden vanaf nu gemaakt met mijn nieuwe Nikon D40, een digitale spiegelreflex camera. Wow, dat had ik echt al veel eerder moeten doen: wat een kwaliteit! (Bovendien zie ik er nu wel heel professioneel uit als ik met mijn camera loop, maar dat is natuurlijk bijzaak haha).

Dsc_0039Dsc_0112Dsc_013620070703

Een Reactie op “Relaxed 1ste weekje

  1. Hee Nog felicitee met Quinten!!!! Geweldige actie met zijn fiets 🙂 en ook Levi met een heuse date met zijn juf…

    En jij lekker profi met je camera… ik zie t allemaal voor me… jongens in hippe zwembroeken die wegduiken omdat hun profi-bonus-moeder ze op de gevoelige plaat wil vast leggen…

Geef een reactie

