Bruce for president!

George Bush, eat your heart out! Je kan nu wel heel stoer op 11 september op de smeulende resten van het WTC New York gaan staan en stoer je vuistje de lucht in steken of met je nog nooit gebruikte gevechtspak de manschappen in Irak gaan opzoeken, maar je redt het niet bij de echte All American Hero. Spieren van staal, een goeie kop en een fijn gevoel voor humor.

Diehard_4_large_1 U raadt het al, Hélène is in de wolken omdat ze naar Die Hard 4.0 is geweest. Gelukkig heb ik thuis een look-a-like:

Lookalike 

4 Reacties op “Bruce for president!

  1. look a like ja

    mis alleen de scheerwondjes

  2. Euh… ik ben niet zo op de hoogte, heb de film niet gezien… maar dat komt misschien nog eens… ooit op tv ofzo 😉

  3. ik heb de film (nog) niet gezien maar Bruce etterlijke keren (volgens mij gister of eergister nog in mijn dromen……….)

    Die van jou lijkt er echt op hhahahahaha!

  4. Klopt Jet, daar heb ik hem op uitgezocht haha

Geef een reactie

