Jetzt geht’s los…

Nu de Fortis aandeelhouders als één man voor hebben gestemd en Barclays ook het bod officieel heeft gemaakt is het spel op de wagen. Ik hoop nog steeds op de versie "de aandeelhouders vechten om een been en de derde gaat ermee heen", waarmee ik bedoel dat ABN AMRO alle buitenlandse dochters in de etalage zet en we als kleine stand-alone bank verder gaan. De bank maakt genoeg winst om zijn bestaan te rechtvaardigen. Wij als business unit Global Markets draaien als nooit tevoren, we hebben ten opzichte van vorige jaar een winst van 35% gedraaid.

Ik denk dat het hier gaat om aandeelhouders die genoeg hebben van Groenink en hem koste wat kost willen pakken. Ze zijn uit op hun centen en denken verder niet na over de consequenties voor het personeel. Zo’n mooi bedrijf naar de ratsmodee helpen, ik begrijp er echt niets van.

3 Reacties op “Jetzt geht’s los…

  1. Ha Helene ik heb ff bijgelezen en als eerste..wat knap,stoer en goed van je ma!! en verder…ik dacht dat dat gezeik bij de ABN nu onderhand wel eens geregeld was….op naar duidelijkheid!! Zo te zien ook een heerlijke vacantie gehad,boeken uitgelezen?
    groetjes xxx Sil

  2. @ Sil: De boeken zijn bijna uit (had er ondertussen nog wat extra voor tussendoor bijgekocht haha). Ben blij dat je weer in weblogland bent!

  3. veel nieuws veel (anti) reclame

    sommige mensen….

Geef een reactie

