Ole!

Hola! Me llamo Helene e soy holandesa.

Nee, nee, ik zit niet bij de Spaanse afdeling van Alcoholics Anonymous, maar sinds vandaag (ahora dus ) volg ik een cursus Spaans. Voor beginners. Want hoewel ik, na een flink glas sangria uitstekend met Spaanse taxichaufeurs over "futbol" kan kletsen wil ik me toch iets breder kunnen uitdrukken. En ook in nuchtere toestand, zeg maar.

Dus weet ik sinds vandaag dat Erwin un carpintero is en dat ik, (om maar even in de actualiteit te blijven) mocht el banco mij ontslaan, ik een abogado in de brazo ga nemen.

Dussss… adios, a proxima (geloof ik haha).

3 Reacties op “Ole!

  1. oh vet!

    Ik zat gister net te overwegen om Musti voor mijn meisjes te kopen… dan wel Italiaans 🙂
    Gewoon voor de fun!

  2. Doen! Die kids pakken het zo snel op! En dan heb jij volgend jaar een makkie als je naar Italie op vakante gaat haha. (En zij alle Italo-boys achter zich aan!)

  3. lijkt me zooo strak dat ze in rap-italiaans een semi mooie italiaan van repliek dienen…

    maar ik wil zo graag dat ze spélen en niet voor de tv hangen 🙂

    Mam spreekt gelukkig een paar woordjes italiaans (e pericoloso sporgersi!!!) ennuh… we gaan gewoon weer naar la douce France dussuh… pas de problèmes!

Geef een reactie

