Wishful thinking

Weetje van de dag:
Zes procent van alle condoomgebruikers koopt de grootste maat die verkrijgbaar is".

4 Reacties op “Wishful thinking

  1. hmz, ik kan bij Bicken niet reageren… en hier op Bicken reageren is ook weer zo dubieus…

    hmz…

  2. Thanks Jet, probleem opgelost! Lekkere vakantie gehad met alle meiden en F.?

  3. jaa de vakantie was toppppie! En natuurlijk erg gezellig! Ik moet zo lachen om die ‘kleintjes’ maar ook de pubers (of bijna pubers) trekken behoorlijk mijn aandacht… tis nog maar zo kort geleden dat ik puber was!

    Jij hebt het ook lekker gehad hè! En alweer plannen voor de volgende vakantie!!!

    Werkze alvast voor morgen, dan mag ik ook weer na een weekje (extra) vrij!

Geef een reactie

