Broodje mét

Drie dubbele met vleeswaren of kaas en eentje met dik boter en bruine suiker. Bijna iedere dag maak ik E.’s brood klaar voor de volgende dag. Ik heb daar wel eens rare opmerkingen over gekregen. Een tijd geleden was eens van E.’s broers hier en rond een uurtje of tien besloot ik brood te smeren. Hij vond het nogal bijzonder dat ik dat deed. Terwijl ik het normaal vind. Als hij namelijk geen brood meeneemt, weet ik bijna zeker dat hij niet of slecht of te weinig eet. Zijn probleem, zal je zeggen, maar nee, zo zijn we niet getrouwd (haha).

Deze week had ik E. weinig gezien. Hij was tot laat aan het werk of klussen bij een vriend. Ik miste hem en dus deed ik iets wat ik echt nooit doe: een briefje bij z’n brood. En in plaats van dat hij daar over gaat bellen van hoe lief dat wel niet is krijg ik gewoon opeens een mms op mijn mobiel met "Ik ook van jou, X".

IkookvanjouLief he?

Een Reactie op “Broodje mét

  1. super lieffffffff en toch weer een beetje zekerheid dat hij zijn brood niet bij de eendjes gooit!

    😀

Geef een reactie

