The name is Bourne, Hélène Bourne

"Zwaar gewond wordt Jason Bourne aan boord gehaald van een Franse vissersboot,waar hij wordt opgelapt. JasonBourne lijdt echter aan geheugenverlies en weet daardoor niet wie hijwerkelijk is. Langzaam ontdekt hij tot zijn verbazing dat hij de skills van een huurmoordenaar heeft. Maar hij heeft geen idee waar hij dat geleerd heeft." Dit is het begin van The Bourne Identity.

Net heb ik Erwin’s overhemd gestreken. Het was de eerste keer in ruim drie en een half jaar jaar dat ik weer eens gestreken heb. En ik kon het nog, zomaar. En dat beangstigt mij: wie weet welke skills ik nog meer ga herontdekken…

3 Reacties op “The name is Bourne, Hélène Bourne

  1. och jee… ik zal gauw even wat nummers van hulpdiensten gaan opzoeken… dit gaat niet goed…

    offuh….

    had jij wat goed te máken wellicht????????????

  2. Nee nee, we hebben een feest van het werk met thema “Cannes You Party?”, dus vond ik het wel leuk als hij zijn roze streepjes eoverhemd zou aandoen. Vandaar.

    Goedmaken doen we op een andere manier Jet!

  3. piew, ik maakte me al zorgen 🙂

    ennnuh… laat eens zien hoe mooi dat overhemd gestreken was???

Geef een reactie

