Herinnert u zich deze nog

Dsc_0003_2Mijn god, een kind in de brugklas!

Voor talen, aardrijkskunde, geschiedenis en biologie kan hij moeiteloos bij mij aankloppen. Maar dit soort sommen… Het lijkt simpel maar na een jaar of dertig is het weer even de hersens laten kraken.

Een Reactie op “Herinnert u zich deze nog

  1. owww, de brugklas, mijn favo onderwerp… hahaha…

    En ja, wat een onmogelijke @Q)(&)(%&@# sommen hè…

    Suus (groep 8) kwam thuis met trein A vertrekt om 12.10 vanuit Hupseflups en komt om 13.40 aan in Hatseflats. Trein B vertrekt om 12.00 uit Hageflets en zal om 13.00 aankomen in Hupseflups. Hoelaat passeren trein A en B elkaar en waar?

    🙂

    Ennuh, ja, ik denk dat je een aardig kloppend beeld van mij hebt! En dat is niet eens zo’n verkeerd gevoel 😉
    -bij mij dan hè-

Plaats een reactie