Schijt aan Sonja

En daar gaat je eetlust.

Check even de menukaart van dit restaurant. Ze koken gezond, weinig vet en room, veel verse groenten. Prima, denk je dan. Prachtige foto’s van de gerechten en je reikt al naar de telefoon om een tafel voor vanavond te reserveren. Tot je de menukaart openklikt en blijkt dat achter elk gerecht – ieks! – de calorieen vermeld staan!

Wedden dat je meewarig en met een "tja, dan vraag je er ook om"-blik wordt aangekeken door de ober als je een taartje met buffelmozzarella besteld (kcal 144) in plaats van een licht tomatensoepje van slechts 74 kcal.?

Maar het werkt wel, het ontneemt me meteen alle eetlust (en de zin om hier te gaan eten haha, ik ga wel een straatje verderop!) 

Een Reactie op “Schijt aan Sonja

  1. daz ook voor mij ‘te’ veel van t goede hoor… gets, ik tel nooit caloriën (maar wel mijn geld, telt dat ook?)

Geef een reactie

