Moe van geile Heleen

Doodmoe word ik van Heleen van Royen: die drang om maar de geilste van de klas te zijn en dat bij iedere gelegenheid maar te berde te brengen. Ik maak er geen woord meer vuil aan, maar DEZE COLUMN (KLIK!) van journaliste/schrijfster AAf Brandt Corstius geeft precies mijn gevoel weer. Ik krijg bij die hele Heleen alleen een groot "Gatver!" gevoel.

(en daar is niets geils aan…)

2 Reacties op “Moe van geile Heleen

  1. Ik ben het helemaal met je eens!
    Liefs, Ilse

  2. Duidelijk een vrouw, ik wordt als man best geil van die van Royen! Ze heeft een ondeugend koppie en ze is zo lekker open over seks.
    Zou er best een leuk truucje op kunnen 😉

Geef een reactie

