Booty-less…

Weet u het (KLIK!) nog? Mijn dolblije verhaal over de laarzen? Mijn bruine par kreeg ik vlak voor we naar New York gingen binnen. Ze zitten en staan geweldig.

De zwarte zouden iets later geleverd worden. Aangezien dat 11 december was en wij toen niet thuis waren, liet de brengservice GLS een berichtje achter met een telefoonnummer. Ik belde ze de volgende dag en sprak af dat de laarzen afgelopen woensdag op kantoor gebracht zouden worden. Kent u die mop over die laarzen die gebracht zouden worden? Inderdaad, niet dus.

Gisteren kreeg ik de beste mensen niet te pakken maar vandaag, na zo’n 15 minuten een vervelend muziekje te hebben aangehoord wel. "Nou da’s vreemd. Het pakket zat wel in de wagen maar is niet gescand." Ik bleef stil. "Heeft u pas laat gereageerd ofzo?" Nee meneer. "Ik vermoed dat het pakket terug is naar de afzender, dan moet u die maar even bellen." Zucht. Ik DuoBoots gebeld. "Nee, hier is het pakket niet, maar ik hou het in de gaten."

IK WIL M’N LAARZEN!!!!

4 Reacties op “Booty-less…

  1. Wat lees ik nou…je bent nog steeds zwarte laarsloos. Dat klinkt waardeloos. Wat moet je nou toch aan als 2008 zich aankondigd?
    Wij willen niet “Men” in black maar “Helene” in black! Succes zal ik maar zeggen.

  2. ow ships wat een narigheid…. je zwarte kinky kerstlaarzen…

    duimen dat ze vóór de kerst binnen zijn!!!

  3. @ Jet: waar was je? Ik heb je gemist!

  4. joehoe… hier ben ik weer! 🙂

Geef een reactie

