Mijn lievelings

Het nieuwe hippe woord van 2008 is "lievelings". Als in "dat is mijn lievelingspen -meisje, acteur". Als in "Erwin is mijn lievelings en ik denk dat ik de zijne ben".

In korte tijd heb ik zeker al vier keer heb ik in korte tijd dit woord gelezen. Onder meer bij schrijver Walter van den Berg van www.vandenb.com (KLIK!) (en vergeet u niet zijn briljante boek "West" te kopen), bij Charis (KLIK!), beide toch redelijk bekend in weblogland.

En toen mijn collega vandaag constateerde dat er geen pennen met ABN AMRO logo meer waren (waar je je al niet druk over kan maken op 2 januari…), en verdrietig uitriep: "maar dat is mijn lievelings" wist ik dat er een trend was ontstaan. Hoe cool is dat.

Een Reactie op “Mijn lievelings

Geef een reactie

