Nicht of gay of…

… Flickr!

Beetje bot begin, maar dat is altijd wel prettig voor de hits haha. Even over mijn nieuwe liefde Flickr.

Vroeger, dat is tot ongeveer drie dagen geleden, bewaarde ik al mijn foto’s gewoon op mijn harde schijf. Alleen voor mij te zien, of voor degenen die erom vroegen. Maar, in het kader van de nieuwjaarsgedachte, goede voornemens blabla, vond ik het wel eens tijd worden mijn foto’s publiek te maken. Niet alles is natuurlijk voor iedereen bestemd en een gedeelte is alleen open gesteld (haha) voor familie en vrienden. Die, mochten ze mee willen kijken, zich gewoon bij mij kunnen melden via Flickr.

mijn Flickr (KLIK!)

En om nou op de titel van dit stukje terug te komen: ik heb al drie Flickr’s in mijn contacten. En daar moeten Erwin en ik dan toch een beetje om smiespelen als ik dat zeg. Kom, vrienden en familie, flickr even mee!

Geef een reactie

