Ali B valt toch wel mee

Wow, echt een tijd niet gelogt. Ik voel dat klachten al aankomen haha. Er is een hoop gebeurd waarvan een groot deel (nog niet) log-able is. Het brandt in mijn vingers om te loggen maar ik kan het allemaal even niet kwijt. Dus dan maar even wat ik wel kwijt kan.

Onder andere, Ali B. Jaja, ik weet het, het is zo fashionable om van die knuffel Marokkaan te houden en do not worry, ik houd zeker niet van hem. Ik vind het vreselijk, ik haat z’n plat Amsterdams met Marokkaanse tongval-accent en ik haat het dat Q&L zijn liedjes nazingen met dan vreselijke accent. De teksten van zijn liedjes vind ik gewoon niet kunnen. Maar gisteren keek ik "Thank God It’s Friday" van Claudia de Breij. Ali was gast en Claudia zong een heel mooi liedje over haar demente oma. Toen ze weer op de bank plaatsnam zat de stoere Ali B daar. Tranen over zijn gezicht door haar liedje en zich gewoon niet schamen dat hij op de nationale televisie zat te janken. En dat is eigenlijk best stoer.

Geef een reactie

