Lezersdip

En nu ik toch zo lekker met mijn statistiekjes bezig ben: ik keek net eens op de statistiekenpagina van web-log en wreef mijzelf eens vergenoegd in de handen. Mooi, allemaal dubbele cijfers, iedere dag minstens 20 man die even komt kijken. En met een tevreden gevoel bedacht ik mij dat ik een goedlopende toko heb met een fijn lezersbestand dat zich langzaam als een olievlek uitbreidt.

Tot mijn oog viel op 16 februari 2008. Maar 7 lezers! Wat was er aan de hand? Een lichte paniek maakte zich van mij meester totdat ik (godzijdank!) de tegenwoordigheid van geest had om even in mijn Succes agenda te kijken wat voor dag dat dan was. En toen was het duidelijk: de nationale feestdag van Litouwen! Ik hoop dat u allen een leuke dag heeft gehad. Maar wel voortaan even melden graag, mocht u een dagje afwezig zijn.

Stats_3 

6 Reacties op “Lezersdip

  1. Hoi Helene leuk om op je log te lijken het ziet er geweldig uit en trek je niets van die statastieken aan. Mijn website is:http://www.xs4all.nl/~fwprins1 kijk er eens naar dan weet je wie ik ben. Frans

  2. Ik ontdek je blog nu pas. Dus vanaf vandaag misschien elke dag 21 lezers!

  3. Dus bij deze……….. morgen ben ikke er niet, dan ben ik een paar muren hopjesvla bruin aan het schilderen!

  4. @ Claudia: Ok, bedankt. Hopjesvla bruin? Hip man!

  5. Hallootjes! Tja, ik ben een paar maanden afwezig geweest? maar hier ben ik weer, ik kom even langsfietsen! Groetjes, Peetjuh

  6. tja, nu weet u waarom!

Geef een reactie

