Ik mag met Brad

Ik stuitte gisteren bij het "vlak-voor-het-slapen-gaan-zapmoment" op Mr & Mrs Smith. Brad en Angelina, daar hebben wij een afspraak over. Stel dat ik Brad zomaar tegen kom en het komt ervan, dan mag dat. En Erwin mag met Angelina. Ik kan me haast voorstellen dat ik dat ook mag, zo mooi zijn ze allebei. Ik ken eigenlijk geen mooier stel. Behalve wij natuurlijk.

4 Reacties op “Ik mag met Brad

  1. whoei… ik zou Brad vrijwel gelijk aan je doorsturen als hij zich hier in mijn slaapkamer zou melden 🙂

  2. Ik kan niet reageren op je logje hierboven en dat willik natuurlijk wel 🙂

    Heerlijk hè dat vertrouwen, jammer dat het niet vanzelfsprekend is… Ik woon sinds kort in Klein Marokko zoals dat hier wordt genoemd… geniet me suf van de gratis kranten op mijn deurmat ’s ochtends in alle vroegte van de schuinbovenbuum en de heerlijke hapjes van mijn bovenbuuf! En op de pof? Geloof niet dat dat hier in de buurt kan maar met zoveel bezorging aan huis van buuf en buum heb ik niets nodig!

  3. volgens mij geldt nog steeds het oud-Hollandse spreekwoord: wie goed doet, goed ontmoet. Of ben ik nu heel ouderwets en naief?

  4. nee je bent absoluut niet ouderwets en/of naïef… het werkt gewoon zo; wie goed doet goed ontmoet ennnnnnnnnnn ‘wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet het ook een ander niet’

    voorzichtig met de paashaas!

Geef een reactie

