Out of Africa

Ik ben dol op reisprogramma’s en vooral die van Michael Palin. Ik heb laatst Pole to Pole gedownload, een reis van de Noord- naar de Zuidpool, en nu, zo’n vijf afleveringen verder, zijn we beland in Afrika.

De vorige aflevering heb ik in mijn eentje afgekeken maar ben speciaal gestopt omdat deze over Kenia en Tanzania ging en ik dacht dat Erwin deze ook wel wilde zien. Ik moet terug denken aan mijn reis door Afrika en word er bijkans weemoedig van. "Mooi he", zucht ik. Waarop Erwin zegt: "Ik vind er eigenlijk geen reet aan".

2 Reacties op “Out of Africa

  1. wel eerlijk!

  2. Haha, ja dat dan weer wel. Ik ga vanavond lekker alleen kijken. Joepie! Nog meer Michael Palin!

Geef een reactie

