Dringend creatieve hulp gevraagd!

Morgen is het zover: dan komt m’n nieuwe bed. Eindelijk dat POOOIINNGGG matras met kuil naar het oud vuil. Heerlijk slapen wordt het, ondersteund waar het moet, zacht waar het mag. Aaaah.

Maar dan heb ik nu wel een probleem. Mijn oude nachtkastjes. Die wil ik dus niet meer. Maar wat moet ik dan? Mijn kastje moet plek geven aan redelijke stapel boeken, een wekker en een tubetje lippencréme. Erwin’s kastje moet minstens een computerblaadje, een wekker, een mobiel en z’n I-pod kunnen dragen. Want hij heeft liever niet dat ik hem in slaap zing. Een van mijn minder ontwikkelde talenten zeg maar. En ik wil natuurlijk niet zo’n stom kastje met laatjes. Ik wil iets keks, iets anders, misschien wel helemaal geen kastje maar planken aan de muur. Of…, of….

Help me, ja, jullie daar met je creatieve ideeën, kekke behangetjes en opknap-kastjes!
HELP!

Een Reactie op “Dringend creatieve hulp gevraagd!

  1. twee ruwe boomstammetjes die je voorziet van een transparante kunstharslaag.
    Of loop even rond bij Loods 5 in Zaandam, genoeg inspiratie.

Geef een reactie

