Te gruwelijk voor woorden

Ik ben normaal nooit zo van het op log zetten van gruwelijke dingen maar in de geest van "het geschop tegen China in verband met de Olympische Spelen" heb ik hier nog een leuke. China mag het dan niet zo nauw nemen met de rechten van de mens, van dierenrechten hebben ze ook niet echt kaas gegeten. Wat ik eigenlijk nog veel erger vind. Mensen kunnen zich nog verweren en, mocht dat zo uitkomen om hun hachje te redden, liegen door te zeggen dat ze van mening zijn veranderd. Dieren kunnen dat niet.

Hieronder een website met filmpje van PETA (People for the Ethical Treatment of Animals). Als je er niet tegen kan, lees dat hun website eens. Ik heb nog geen 3 minuten van het filmpje gezien en toen werd ik misselijk. Maar al kijk je maar tien seconden, je wordt er meteen goed van doordrongen over wat voor narigheid het hier gaat.

Filmpje

Een Reactie op “Te gruwelijk voor woorden

  1. Blijkt wel weer dat jij mijn blogs niet echt geinterreseerd leest, deze had ik voprige mmaand al, des al niet te min kun je deze linken(is dit een woord?) niet vaak genoeg laten zien, so,..you’re excused (haha)

Geef een reactie

