Ik kan het best alleen!

Ja, want zo enthousiast reageerde u nou ook weer niet op mijn noodkreet voor kekke nachtkastjes.

"Nou, laat dan ook maar", sprak zij opstandig, toen er na anderhalve dag nog geen een bruikbare tip (sorry möök, want het waa echt een leuk idee, maar niet voor een nachtkastje waar heleboel zooi op moet, of het moet een hele grote boom zijn en dan past het niet meer in mijn slaapkamer). "Ik doe het zelf wel." En zij toog aan het surfen en wilfen en ze had een idee in haar hoofd maar hoe je zo’n kastje nu noemde wist ze ook niet.

En na een hoop associëren en bedenken en kramp in de vingers van het internetten vond ze hem. En nu is ze gelukkig. Want dit wordt-em:
Leunkast

L50 bij D45 bij H136. Met plaats voor alles wat ik wil plus iets meer. En Erwin krijgt er ook eentje.

5 Reacties op “Ik kan het best alleen!

  1. Wow, dat is geen klein nachtkastje! Heb jij zoveel zooi rond het bed? Maar wel een leuk rekje, soort ladder. Een nachtladdertje dus eigenlijk.

  2. Nou ja, zooi… Meestal vier of vijf boeken, lippencreme, mijn wekker…

  3. Leuk kastladdertje !

    Hoe is je bed ?

  4. Nou, daar moet ik nog even op wennen op de een of andere manier. Laten we hopen dat dat snel gebeurt. Erwin slaapt natuurlijk weer als een roos 😦

  5. He wat naar nou ! Is ook niet leuk.
    Maar als je nou echt echt echt niet kan wennen he, dan mag je hem best schenken aan het goede doel : Help Kimberly de nacht door op de Zeedijk 😉

Geef een reactie

