Suuuuperlang weekend coming up!

Vorige week realiseerde ik me ineens dat er een superlang weekend aan zit te komen. Reken maar: Koninginnedag valt op 30 april, Hemelvaart op 1 mei, 2 mei is te verwaarlozen en dan is het alweer weekend. Dat schreeuwt natuurlijk om een lang weekend naar Ewald en Hanke in Frankrijk. Waar Erwin het natuurlijk mee eens was.

Gelukkig vond de baas het goed dat ik 2 mei vrij zou nemen, als ik m’n mobiel en mijn Blackberry maar meeneem en check. Dat doe ik gerust want ik heb op 6 mei een event in Zwitserland met een zeer lastig bedrijf. Maar ik werk natuurljk liever vanaf een terras ergens in Frankrijk in de zon dan vanuit een be-airco’od kantoorgebouw in Amsterdam.

Ik heb er zin an. We hebben Ewald en Hanke al lang niet meer gezien. Zij moeten natuurlijk werken maar wat gaan we weer leuke dingen voor ze koken! En zo kunnen we meteen even checken wat ik voor van de zomer heb gehuurd. Want dat is natuurlijk weer op z’n Hélène’s zonder foto’s etc gedaan.

Wat denkt u: zullen we tegen de jongens zeggen dat we naar Euro Disney gaan?

5 Reacties op “Suuuuperlang weekend coming up!

  1. En wie past er op joep ??????????

  2. Oh niemand denk ik. Gewoon veel eten en drinken neerzetten. Of heb je zin in een weekend Amsterdam?

  3. Da’s zielig, we zijn die week wel vrij ja 🙂
    dus ……

  4. zeg maar, de sleutel ligt bij mama. wij gaan dinsdagavond weg en zijn zondagavond weer terug.

  5. ik bel je morgen op je ……. en dan kletsen we ff bij XXX

Geef een reactie

