Paragliden en een volle neus

Erwin is dit weekend paragliden. Met zijn broers. Na mij de hele week enge filmpjes te hebben laten zijn van crashes en bijna-crashes zijn ze gisteren weggereden met de caravan van Robin achter de auto. Natuurlijk hoefde er geen plek op een camping ozo besproken te worden ("We parkeren wel ergens"). Groot feest natuurlijk. Ze wonen nogal ver van elkaar en hebben het druk, dus dit soort weekendjes komen er haast nooit van.

Ik heb dus het rijk alleen en ben heel wat van plan. Toch lastig, dat ik werkelijk snot- en snot verkouden ben. Met geen mogelijkeid kan ik me meer dan 10 meter vanaf de keukenrol begeven. Ik red het nog net als ik terug ren. Maar ik WIL even shoppen, ik WIL even zonnenbanken,  ik WIL even terassen in de zon. Maar ik MOET ook komende dinsdag beter zijn, want dan gaan we naar Frankrijk. Dat riekt dus naar de gulden middenweg…

Afb010 Deze kreeg ik vanmorgen in mijn mobiel. "Het was wel koud vannacht", stond erbij… Wel een mooi plekje. Zouden ze nog een moonlight skinny dipping party gehouden hebben?

Een Reactie op “Paragliden en een volle neus

  1. wauw wat een idyllisch plekje!

    Ik ga gauw (stiekem) even verder lezen!

Geef een reactie

